Çoook önceden bilindik bir markette kasiyerlik yapmıştım. Deneme olarak ilk ay merkez şubedeydim, işi çabuk kaptım. Express kasaya atmışlardı beni. İnan hızıma kimse yetişemiyordu. Hem ben eğleniyordum hem de müşteriler eğleniyordu. Çok hızlı olduğum için paketlemeye 1 eleman az bile geliyordu falan filan. 1 ay boyunca kasadaki açık sıfırdı. Sonra beni başka şubeye fırlattılar. Aradan 1 ay sonra kasamda açıklar çıkıyordu. Hergün ama hergün açık çıkar mı? Çıkıyordu işte. 100-300-500-1000 falan. Her kasayı teslim ettiğimde 1 saat boyunca 3 kişi ana kasayı hesaplıyor bazı açıklar bulunuyor, bazıları bulunmuyordu. Kafayı yemiştim artık. Evde falan sürekli bunu düşünüyordum. 2 ay sonra işe giren adamdan eser yoktu artık. Sonra öğrendik ki şifremi bilgi işlemdeki hatun bildiği için sigaracıya vermek için alıyormuş. Bazısını da cebe atıyor tabi. Hal böyle iken artık psikoloji falan kalmadığı için ayrıldım işten.
Sana da tavsiyem en kısa zaman da işten çık. Kim olursa olsun hiçbir şey canından psikolojinden önemli değil.