Öncelikle geçmiş olsun. Dükkan tanıdığınızın olduğu için bence daha rahat yapabilirsiniz güvenlik işlerini. Arkadaşların dediği gibi kitleyin kasayı işlem mi yapılacak siz yapın. Eğer Usta 2 Usta 1'in gelip aldığını söylüyorsa Usta 2'de almasına izin verdiyse gariplik(kendisi alıp suçu atmaya çalışma) olabilir. Tanıdığınızın haberi olmadan olduysa böyle bir şey söyleyin ona da o da Usta 1'e sorsun, direkt olarak sizin gidip sormanız yakışık almaz tahminen, insanlık sizde kalsın. Güvenlik için bütçe varsa ve kamera sistemi yoksa iş yapar ziyadesiyle.