zamanında bi döviz burosunda çalışıyordum patronun oglu ve ben varız ben bı yere gıttım mı benım kasamdan o ıslem yapıyor falan o gün de yarı yarıya gibi işlem yapmısız kasayı sayıp kasanda 100 dolar eksik var dedi sen de çalıştın dedim nerden benim eksiğim moluyor falan neyse kasayı saydım 100 dolar karşılığı tl var kasada yani 3-5 lira bir eksik kalıyor o işlemi yapınca onlara normalde bakmıyorduk zaten de çıkardım cebimden 20 lira mıydı 50 liramıydı hatıorlamıyorum yıllar geçti kasada eksik falan yok dedim buyur devam et sonra patron aradı ya nerdesın olur mu oyle sey sen benım bır numaralı calısanımsın vs yok dedım ben paranıda ıstemıyorum ısınıde oyle ayrılmıştım ama adam sonrasında bana fazladan para yollamıştı . Yani demem o ki kasa işi karışıktır senden başkası da kasaya oturuyor ise o işten uzaklaşman daha hayırlı olabilir hocam