Kasıyor hocam maalesef ara ara öyle bir kasıyor ki ekran bile kilitlenmiyor home tuşu + kapatmaya basıp kapatabiliyorum öyle de uğraştırıyor falan. Eziyet resmen.
Bunu yazmak için tekrar konuya girdim.
Bu 2 oldu, yine takıldı ve aynı şekilde ben de Home Tuşu + Power tuşuna aynı anda basarak telefonu resetlemek zorunda kaldım.
Bunca yıldır iPhone kullanıyorum daha ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum.