Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer grup sahipleri tarafından demi? Bir defa rast geldim grup sahibi üyelerine bir grubu şikayet etmelerini falan istiyordu.
Ama sayfada kapandı. Neyse ya uğraştık didindik 40K grup yaptık sonra pat diye kapandı Hiç bulaşmamak en iyisi.
Facebook devri bitti hocam