AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesap aktarımı mailsiz adsense hesbaınıza giriş yapıyorsunuz daha sonra alacak kişiyi yönetici olarak ekliyorsunuz. O da sizi çıkartıyor bu kadar basit
Yeni mi geldi bak haberim yoktu tl yi bile sonradan öğrendim geldiğini yb ye bağlar iken pub kodu alacaktım bi bakarım sonra saol

Ee peki fark yapmaz diyenler bu diğer konularsa eskileri neden ötekilerin 5-10katına satıyorlar