Merhaba uzun süredir sadece sörf yapıyorum artık bıraktım bir şey soracağım 2007 Nisan ayından aldığım hesap var 2009 a kadar kullandım 2.000$ kazandık üstünde sonra 2014 de herhalde kendi youtube me bagladım ama 150₺ kazandım tl olmuş artık ama sonra ödeme almadım en son 2009 da aldım. Bu hesap kaç para yapar?
Hatta o kadar eski gibi ki bir ödememi çek ile almıştım
Bide gmail ile birlikte gmail i kullanıyorum gmailsiz nasıl satılıyır ki? Teşekkürler