Çünkü saldırı oluyor, çünkü klonlanıyor, çünkü adsense reklamlarına tıklatarak ban yemenizi sağlıyorlar yaratıklar çok o yüzden kimseye güven olmuyor hocam çünkülerde uzayıp gidiyor. Çoğu kişide meraktan soruyor...