Merhabalar R10 Ailesi konuyu nereye açacagımı bilemedim en uygun yer burası olarak gördüm, yanlış yere açtıysam affola

.
Yıllardır bir adsenseli olmak için çabalıyordum ve o gün bugünmüş

.
Geçenlerde forumda dolanırken bir site satış konusu gördüm. Single diye birisi satıyordu. Site hakkında konuştuktan sonra siteyi satın aldım. Son zamanlarda ki stress ve bunalımdan dolayı dün akşam bi anda kendimi adsense'ye başvurmuş halde buldum

. Nasıl oldu bitti hiç anlamadım

. Az önce mail hesabımı bi kontrol edeyim dedim, belki onaylanmıştır ve umutsuz, umutsuz gmail açıldı ve bi baktım Adsense hesabım onaylanmış

. Bu yazıyı yazarken bile yanda adsense hesabım açık bir şekilde duruyor ne yapacağım şimdi diye

. Siz değerli R10 Ailesinden tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bu arada
@Single; adsense hesabımı almamda ki büyük payın senindir hocam

. Bana satmış olduğun web siteye herhangi bir şey yapmadan google amca kabul etti. Bu da şuna işaret ediyor ki; (Şahsi Fikrim ) Kaliteli iş yapıyorsun ve Allah kazancını arttırsın hocam. Sayende Adsenseli oldum
