İşin özü pazarlama.
Bir arkadaş için Takvim hazırlayıp kendi ve kız arkadaşının çevresi beğenince bir heves gelmişti.
3-5 kişiye yapmıştım.
2-3 resim aralara serpiştirip Ayları psd formatında internetten alıp uydurmuştum. Örnek bir kaç çalışma yapıp; bildiğin dükkan dükkan gezip beğenenlere fiyat söylüyordum.
Adama flash ile yada e-mail ile resim gönderirsin diyordum. E-mail ne? diye soran mı ararsın.
Sen yap beğenirsem ücreti veririm. diyen mi yok.
Resim şart mı diyen mi çıkmıyor.
Gerçi devir değişti ya. Dolaşarak değil de internet üzerinden tanıtım yaparsan iş olabilir.
Güzel bir tasarım şart.
Tavsiyem, Takvim tarzı bastırırsan üzerini kaplat ki uzun süre dayanır. Yaptıran bir dah yaptırır.
Not: Yıllar önce birisine yaptığım takvim için bugün yolda gördüğünde yine takvim yapıyor musun dedi. Uğraşamam dedim.
Şablo hazırla, Topkapı matbaacılara git, sıra bekle, çıktıyı al, kaplatmak için başka bloktaki iş yerine git, makinede mal yoksa 5 dakika, ürün varsa o ürün bitmesi en az 2-3 saat bekle.
Sonuç alabileceğin en fazla ücret 15-20 TL olacağını unutma.
Yani fazla bir umut bekleme.
Baskı konusunda problem yok hocam.
Zaten baskı işiyle uğraşıyoruz ancak normal şartlarda ki iş yoğunluğu sebebiyle dijitale dökmemiştik bunu.
İnşallah " BaskıFix " ismiyle dijital ortamda da matbaamız olacak.