Konuyu baltalamaktan vazgeçin, ben öğrendiğimi paylaştım ki arkadaşlarda yararlansın diye lutfen konu ile alakasız yorumlar yapmayın.
sana daha kötüsünü söyleyim mi
gittin copy paste ile actın konuyu , sanki çok bir bilgin varmıs gibi referansını da ekledin . daha bitcoinin ne olduğunu bilmeden "dev konu " yazma cürettini gösterdin.
bu konuyu açtıktan 1 gün sonra
https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...il-alirim.html
diye bir konu açtın
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
burası r10 , öyle dandirik bir foruma benzemez burası.