1 gün önce bu soruyu soran arkadaş bir gün sonra "dev konu" diye başlık açıyor
iyi günler r10
Konuyu baltalamaktan vazgeçin, ben öğrendiğimi paylaştım ki arkadaşlarda yararlansın diye lutfen konu ile alakasız yorumlar yapmayın.
Hocam ne öğrendiniz de 1 günde ne paylaştınız? Konu bile başka yerden kopyala yapıştır... Onu yaparken katkı yapmayı geçtim kendi ref kodunu bile eklememişsiniz arkadaşlar uyarınca eklemişsiniz. Bari öğrendiğimi paylaştım vs. demeyin, bende yeni başladım görücez diyin ödeme yapıyor mu yapmıyor mu diye.
http://www.isvepara.net/bedava-bitcoin-kazanma/