KadirKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde öğrenciyiz ama hemen hiç dışarıdan yemek sipariş etmiyoruz hocam. Evde yapmak hem daha sağlıklı hem daha kaliteli hem daha ucuz.
Pilav, Mantar sote, Çiğ köfte, Mangal, Özenle sarılmış baş parmak kalınlığında Yaprak sarması vs. Elinizden gelen her türlü yemeği evde yapmanızı tavsiye ederim.
ben 9 senelik evliyim bu yemekleri gormedim sizde 1 kisilik yer varsa bende tasinayim