imLoading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bonfile 300-500 gram küp küp doğrayıp tavaya biraz yağ katıp pişirmeye bırakın tavuk suyunu bırakıp çektiğinde biraz yağ ve biber ve soğanları atın. Bunlarda pişince en son domatesi ve baharatları atın (kimyon,pul biber,tuz,az karabiber) isterseniz salçayı biraz su ile karıştırıpta ekleye ilirsiniz.

Bu yetmez derseniz yanına pilavda yapabilirsiniz.
Aynısını yazacaktım, gerek kalmamış. Öğrenciyken yapabildiğim az sayıda yemekten biriydi ama en iyi yaptığım yemekti diyebilirim, pek çok kişiye yedirdim beğenmeyen çıkmadı. Yanında da pilav yapılabilir ki o bundan daha kolay. Hala ara ara yaparım gayet basit bir tarif. Bonfile yerine tavuk göğsü de kullanılabilir daha ucuza gelir.