Usta her yemek;
2 tane doğranıp kavrulmuş soğan ve 1 kaşık salça ile başlar.
Ardından içine ne atarsan o yemeği olur
Yanına da bir pilav, bulgur veya makarna yaparsın al sana akşam yemeği.
Biz öğrenci evindeyken her şey yapıyorduk vallahi, ıspanaktan tut pırasaya kadar.
Ama genelde ne yiyorduk dersen; pilav + kuru fasulye veya nohut.
Okula giderken nohutu veya kuruyu suya bırakıyorsun. Gelince soğan + salça karışımını yapıp üstüne koyuyorsun, suyunu da ekleyip 2 saat pişirdin mi on numara oluyor