Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu yorumlarda 2-3 kişi dışında o kadar çok boş yapan insan var ki. Açın İnegöl nerdedir, ne kazandırır ne yapar karıştırın.
Şuan İnegöl dediğiniz ilçe çoğu ili 10'a katlar 15.000 lira para değil. Tanıdık ya da değil işkembeden sallamadan önce bir bakın.
2014 verileri bunlar.
Önyargılardan kurtulamadığımız sürece karşımızdaki kişi hakkı bile.soylese batıl dersiniz .Valla ben bunları çözemedim bilemedim ve insanların düşüncesini mantığını anlayamadım