Tebrik ederim hocam gayet güzel bir çalışma olmuş, arkadaş zaten bunun istanbulu yeniden fethetmek olmadığını sadece güzel bir makalede görsellere etiket vermek olduğunu söylemiş, neden gereksiz eleştiri yapıyorsunuz?