Gidip 6s aldım 2700'e. Keşke daha önce açsaydın ilanı.
Fiyat ederinden ziyade reklam gideri için ihtiyaç olan rakam üzerinden verilmiştir.
Fırsat bulup merkeze insem zaten 2900 civarı alıyor telefoncular, bakalım alıcı çıkmazsa akşam öyle merkeze ineceğim