rx570 ile ben 26mh alıyorum. Fiyatı 1250TL
rx 580 ise 29mh üretiyor. Fiyatı 1690TL
Teorik olarak benden %10 daha fazla üretiyor. Yani fiyatı 1375TL olsa almak mantıklı. Ama rx580 Daha fazla elektirik tüketiyor.
(+50 watt daha fazla Tüketiyor)
Oyun için canavar makina ama madencilik için pek mantıklı degil
Hocam rx570 için hangi ana kartı öneriyorsunuz. İşlemcinin çok iyi olmaması hıza etki yapmaz değil mi ?
Ayrıca rx570 için algoritmaya göre hangi coini kazmamızı önerirsiniz. Litecoin, ETC vs. Ben ETC düşünüyorum