aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırım yapmak lazım hocam yoksa zor. Bende RIG kurmayı düşünüyorum 6 ekran kartlı
Hocam pmden numaranızı atın lütfen. :