Merhaba,
Siteyi hosting den sunucuya taşımak zorunda kaldım ama şöyle bir problemim var; Kullanıcı siteye üye girişi yapıyor ancak tarayıcıyı kapatıp tekrar açtığında üyeliği çıkış yapmış oluyor.
Bunu nasıl engelleyebilirim arkadaşlar? Tarayıcı kapatıp tekrar açtığında çıkış yapmaması gerekiyor. session.gc_maxlifetime değerini arttırdım ama sorunu çözmedi
Centos 6.5 vesta panel kullanıyorum.