4, 5 yıl kadar önce Eroica (Beethoven 3. senfonisinin adı) adında Golden Retriever'ım vardı, 1 yaşına geldiğinde memlekete götürdük orada eş bulduk ve herhangi bir beklentimiz olmadan o aileye teslim ettik. İki defa yavru aldılar, sonrasında ise sözde Ankara'ya bir çiftliğe göndermişler bir daha haber alamadık.
Eğer satın almaya karar verirseniz Dog Academy Köpek Çiftliği var Torbalı/İzmir'de, şuan ki Belgian Malinois cinsi köpeğimi oradan almıştım ancak Golden Retriever yavrusu var mıdır bilemiyorum ancak aile olarak işletiyorlar ve oldukça ilgililer, safkan ırk garantili yavruları var.