WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogo bi arkadaşım sahiplendiriyordu yavru, izmir içinde ama gelip alma şansınız olur mu? Düşünüyorsanız tabi kesin olarak.
Güzel düşünceniz için çok teşekkür ederim. Yolculuk sıkıntım olmasa mutlaka ilgilenirdim. Fakat çok sık yolculuk yapıyorum. Bu yüzden sıkıntı yaşıyorum