Modlama ve Overlock yapmadan 29mhs almanıza imkan yoktur o kart ile. Stok olarak size 22-23mhs verecektir. Modlama ve biraz overlock yaparsanız 29mhs çıkacaktır. . Hatta Uber Mix ile modlayıp 30mhs alanıyor. Ama modlama demek kartı yormak demek olduğunu unutmayınız.
AMD yandi RX kartlar ile GTX 1060 kıyaslamaları çok yapılmaktadır. Ama bu biraz bilinsiz karşılaştırma olmaktadır. GTX kartlar Equihash algoritma kullanan coinler ve özellikle
Lyra2Z algoritmasında GTX kartlar çok iyi performans verirler.
Ama Ethereum (Hashimoto algoritmasında) RX kartlar çok daha fazla performans sağlar.
Ekran kartı alırken bunu değerlendirmenizi tavsiye ederim. Birde özellikle MSİ ve Sapphire markaların kullandığı soğutma petekleri adamların tamamen geliştirdiği ar-ge ile çok daha fazla performans vermektedir.
Türkiye'de 100 bin tl lik bir mining sistemi kurmak istiyorum sizce nereden başlamalıyım ?
Ekran kartı mı yoksa asic cihazlsr ile mi ilerlemeliyim ?
Ekran kartı ise tercih etmem gereken kart ne olmalı ?