TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde vazgeçmeyiz.İşin şakasındayız zaten hocam... Ne yani hayal de mi kurmayak Mesela bende Avatarıma müslüman kanı dökmeyi seven Trump'ı koymam Bu da işin şakası
haklısınız ben bayılıyorum bu adama