phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 Lirada olsa Güzel ülkemin toprağından vazgeçmem umarım fiyatlar düşer
Bizde vazgeçmeyiz.İşin şakasındayız zaten hocam... Ne yani hayal de mi kurmayak Mesela bende Avatarıma müslüman kanı dökmeyi seven Trump'ı koymam Bu da işin şakası