Bende normal işlerin yanı sıra network marketing de yapıyorum.Herbalife ı kesinlikle ve kesinlikle önermiyorum(aynı zamanda sağlıkcıyım) Evet doğru kilo verdiriyor ama metabolizmada yapmış olduğu yıkım akıl alır gibi değil.Vucüdünuzda bulunan kilolar fazla yağ, yıkımı olmamış karbonhidratlardır.Aynı zamanda vücudun büyük bir kısmı sudan oluşur.Herbalife ın kilo verdirme mekanizması vucüttan ödemi attıklarını iddaa eder.Fakat metabolizma su dengesini kaybediyor onların sisteminde.Verdikleri çaylar , shakeler sizi sahte metabolizma düzeni içine sokuyor.Arkadaşınızı takip edin emin olun verdiği 12 kilodan daha fazlasını çok kısa sürede alacak ve sonraki süreçte o kiloyu vermesi daha da güçleşecek.Kilo verdirdiğini söyleyen birçok bitkisel ürün firmasının temel çalışma prensibi bu şekilde işliyor sadece ödemi,suyu atmak..Kilo verme işlemi sadece ve sadece kilo kontrol ile mümkündür.iyi forumlar..