Proje bazlı yorumlamak gerekirse bir çok uygulama mevcut işinizi takdir ediyorum fakat görsel manada yorumlarsak piyasadan biraz geride kalmış bir tasarıma sahip olduğunu üzülerek belirtmek isterim.
Yorum için teşekkürler.
1. Birçok uygulama mevcut derken isim verirseniz memnun olurum.
2. Uygulama yoğun bir çalışma sonucu oluşturuldu. Öncelikle fonksiyonların doğru çalışması üzerinde duruldu ve tasarım minimum düzeyde bırakıldı. gelen tepkiler, beklentiler ve istekler doğrultuğunda fonksiyonlar ileride geliştirileceği gibi arayüz de profesyonel hale getirilecekti. Hedefimiz böyle.