Biraz da ne için kullanacağınıza göre değişir hocam aslında.
Hobi amaçlı uçuş yapacağınızı gözönünde bulundurmak gerekirse DJI Spark önereceğim. Bende DJI Phantom 3 Advanced var. Ancak artık kayıt zorunluluğu vs. getirildi, işler eskiye göre daha sıkı. Ek olarak pek çok ilde de valilik kararı gereği izinsiz drone uçuşları yasaklandı.

İşin özü hobi amaçlı uçacaksanız kayıttır, izindir bunlarla hiç uğraşmayın derim. Direk DJI Spark alın, rahat rahat uçurun. Spark'ta kayıt zorunluluğu yok

Ek olarak drone ve camia ile ilgili takıldığınız sorular olursa Facebook'ta Dronetürk grubu var. Yöneticisi ve oradaki arkadaşlar oldukça ilgilidir, katılabilirsiniz.

Sevgiler.