Verdiğiniz bu güzel bilgi için çok teşekkür ederim. Benim bütçem 2000 TL civarı. LG G5 - GALAXY S7 - NOTE 5 VE IPHONE 6 32 GB . Bu 4 telefon ile kıyaslarsak iphone 6 performans ve kamerada beni memnun eder mi diyorsunuz.
Bu arada kıyaslama sitelerindeki puanlama sistemi benimde kafamı karıştırdı sonuç itibari ile aynı fiyat aralığı telefonlar ama 2 katı puan farkı var örneğin epey.com da karşılaştırdım .
İphone 6 almayın.
İlk 1 yıl sorun yaşamazsınız belki performans canavarı doğru ama iphone 6 larda klasik şarj sorunu var.Mesela şarjınız % 30 tak bir anda telefon kapanıyor açılmıyor.Bazen % 50 iken kapanıyor bazen % 10 iken değişiyor.Bu sorunu tek ben yaşamadım.
Kız arkadaşımdada aynı sorun var.Sınıf arkadaşımdada aynı sorun var.İphone 6 ' arda klasik bir sorun bu.İphone 6s alın bütçeyi zorlayıp 2.el alın yinede 6 almayın.