Haftasonu ilettiğim 500 TL'lik talep bugün gün içerisinde işleme alınmasına rağmen yollanmadı. Ayriyeten bugün birçok kişinin ödemesi gitmemiş, her yerde vurgun yapıp kaçtıkları söyleniyor. Bugün ödeme alan var mı acaba?
Sorunsuz ödememi aldım dün ve bugünde eft talimatı geçtim.
Hocam her yerde vurgun yaptıkları yazıyor dediniz ya. Nerede yazıyor mesela? Merak ettim şikayetler neymiş bir inceleyecem.
Paribu'da bu zamanda kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım