Hocam ilk etapta yavruyken pek zorluk çıkarmasada ilerleyen dönemlerde büyüyecek daha fazla enerji harcamak gezmek dışarı çıkmak isteyecek. Sadece ev içinde beslenecek bir ırk değil golden bi arkadaşımız da yukarda belirtmiş.
Sizede tavsiyem o yönde
hocam ben 1. öğretimim arkadaşım 2. öğretim sabah arkadaşım 1 saat çıkarır akşam ben 1-2 saat çıkarırım diye düşünüyorduk ancak aklımızda soru işareti kalmıştı. Şimdi Allah korusun bir de bir şey olursa bizim yüzümüzden