Merhaba arkadaşlar mobil temamda logo altında 320x100 reklam kullanıyorum ama artık telefonların boyutları büyüdüğünden reklam küçük kalıyor ve sağ solda boşluklar kalıyor. Esnek reklam koysam politikaya aykırımı içeriği aşağıya kaydırdığı için, kararsız kaldım bilgisi olan arkadaşlar yorum yapabilirmi.
Esnek reklam politikaya aykırı değil hocam. Dediğiniz gibi 320x100 artık çoğu telefonda küçük kalıyor. Tıklamalar aşırı düşüyor.