Kesinlikle özellikle bana bankalar arası gelen işlemleri kesinlikle geri çeviriyorum.

Dediğim gibi içinde düzgün insanlarda olabilir. Ama gel gelelim bu yanlış insanlar yüzünden olan bu düzgün insanlara olmş oluyor.