Hocam en kral Android'i alsan yine sorun yaşayacaksın bunu biliyosun.. Git 3-5'e bakma al bir iPhone. Arkadaşımın iPhone 5S'ini aldım 2 sene önce ve hala kullanıyorum. Rica ederim bırakın şu android sevdasını.. Aldığın cihaz jelatin'i açmadan daha dükkanın önünde satmaya kalksan fiyat kaybediyor bundan bahsetmiyorum bile.