Adwordsmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu kullanıyorum ben. dolar aldı başını gidiyor. taksit yapılırsa da ekstra para ödeniyor vade için..
valla onu bilemiyorm. ben hostingi gördüm sadece diğerleri için inceleyebilirsinz.