Merhaba , lg g3 cihazım vardı 20. ayda kronik ekran kapanma sorunu çıktı karşıma. Uzun uğraşlar sonucu servisler , tamirciler vs. kesin bir çözüm bulamadık yani telefon çöpe çıktı

Şuan yeni bir cihaz almayı düşünüyorum uzun zamandırda araştırıyorum bütçe 2000TL ye kadar.
Uzun elemeler sonucu LG G5 - NOTE 5 - GALAXY S7 bu 3 cihaza kadar düşürdüm. En son s7 almaya karar verdim ama ondada ısınma sorunu varmıs kronik bazı yerlerde toplatılmış.
Hangi cihazı alalım şaşırdık. Sizlere sorum şudur :
Uzun zamanlar kullanıp çok memnun kaldığınız bir cihaz varmı. Bana herhangi bir kronik arıza sorunu çıkarmayacak performansı iyi garantisi sıkıntılı olmayan bir marka model tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
İphone öneren bir çok kişi var şuanki bütçem ile iphone 6 32 gb alabiliyorum. Lakin ios işletim sistemine çok sıcak bakmıyorum. Karşılaştırma sitelerinde ise puanı çok düşük diğer cihazlar 2 katı puana sahip buda cezbediyor bizi. Hiç iphone tecrübem yok o sitelerdeki karşılaştırmalar mantıklımı acaba örnek iphone 6 (48 Puan) vs galaxy s7 (87 Puan)
Vakit ayırıp okuyan cevaplayan herkese şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
Merhabalar hocam, bir arkadaşım ben ve ailem mi5 kullanıyoruz bir arkadaşımda da mi5s var bu güne kadar ne olumsuz bir yanını gördük ne herhangi bir sorunu olduğu. Aldığımdan beri dediğim tek şey şu oldu Çinli işi çözmüş diğer telefonlar menüler vs olduğu için elinde sonunda çöpe dönüyor.
Şuanda fiyat/performans olarak adlandırılan Mİ6 ya kesinlikle bakın 6GB ram çift arka kamerası ile şuanda iPhone 8 ile yarışan bir telefon bu fiyata orta segment ürünleri sıfırlamış durumda 128 GB modelinin fiyatı 2100 TL gibi.
Cihaz o kadar şık ki ben bile bazen telefonumunu ikinci ele satıp Mi6 mı alsam diye düşünüyorum.(Mi5'de tek sorunum 32GB modelini almış olmam.) İncelemenizi şiddetle öneririm.