Alışveriş bölümü kategorisinde olduğu için buraya konu açmayı unutmuşum açıkcası Güzel bir gelişme ile duyurayım istedim.

Yeni girişimimizin haberi geçtiğimiz günlerde Webrazzi'de yayınlandı:

"Ege Usulü: Ege’nin yerel ürünlerini e-ticarete taşıyan yeni bir girişim"

r10'un yeri bende ayrıdır. Burada da paylaşmak istedim.

Satış konusu

Herkese iyi forumlar, sevgiler.