Alışveriş bölümü kategorisinde olduğu için buraya konu açmayı unutmuşum açıkcası

Güzel bir gelişme ile duyurayım istedim.
Yeni girişimimizin haberi geçtiğimiz günlerde Webrazzi'de yayınlandı:
"Ege Usulü: Egenin yerel ürünlerini e-ticarete taşıyan yeni bir girişim"
r10'un yeri bende ayrıdır. Burada da paylaşmak istedim.
Satış konusu
Herkese iyi forumlar, sevgiler.