Çift çekirdek işlemcilerin devri bitti hocam. O işlemci 2 çekirdek 4 thread olsaydı gene iş görücekti çünkü mantıksal olarak işlemci 4 çekirdek gibi çalışıp açık dünya oyunlarında darboğaza girmeyecekti.
Ama maalesef 4,5 ghz seviyelerine overclock edilse dahi sorun yaşamanız olası.
Özellikle; GTA 5, Battlefield 1, Star Wars Battlefront veyahut AC Origins
Bana kalırsa işlemcisini soket yapınıza uygun bir i5 işlemciyle yükseltme yapın. Elinizdeki işlemciyide 150-200 TL satarsınız.
Bu arada her oyunu Ultrada 1080p çözünürlükte oynuyacağım diyorsanız GTX1050Ti aşağısında bir kart asla almayın.
Yok bana Yüksek ayarlar yada Medium yeter diyorsanız işinizi GT 1030 dahi görücektir.
Mesela ben şu an bir GT 1030 satmaktayım ilanımı inceliyebilirsiniz.
https://www.r10.net/ikinci-el/1771282...garantili.html
Bütçenizden artan paraylada rahatlıkla 400-450 TL seviyelerinde bir i5 işlemci buldunuz mu hem genel performans artıcak, hemde bilgisayar kullanırken daha akıcı bir deneyim elde ediceksiniz.