Bitcoin 300 tl iken, arkadaşımla aramda geçen konuşma: "ya moruk bu bitcoin denen şey düşer heralde, 300 tl nedir? saçmalık." demiştim. O günden sonra takip ettim, ara ara girip ne kadar oldu diye baktım. Şimdi bildiğini fyat işte

Öngörüler çok farklı bitcoin ile alakalı, düşer veya çıkar gibi net şeyler söylemek çok saçma olur. Zira bu para birimi ile alakalı kimse net şeyler söyleyemez. Arada dalgalanmalar oluyor ama belli bir artış var, umarım dilediğiniz gibi olur.
Arkadaşın biri, "koinim" demiş, doğru. Pek sıkıntı yaşacağı bir platform değil, bilgin olsun.