Hocam keşke herkes düzgün bir şekilde boşansa ama artık evliyende aldatmak normal olmuş birinin karısıyla kızıyla yatmak millet için gurur verici birşey olmuş. Ben bu tarz şeyleri kesinlikle ekonomik duruma bağlıyorum. Önceden herkes eşitti herkesin durumu belliydi kimse kimseye imrenmiyordu. Şuan zengin gitttikçe zenginleşiyor fakir ise gittikçe fakirtleşiyor. Evli veya bekar bir kadına ulaşmak önceden çok zordu. Şimdi ise sosyal medyadan istedğin evli veya bekar kadınal iletişime geçebilirsin. Hal böyle olunca. İşleri yolunda gitmeyen ahmet evine bakamıyor geçim sıkıntısı başlıyor. Ahmetin karısı olan zeynep gözü başka yere kayıyor. Dışardaki arkadaşlarına gittikleri tatillere,arabalarına özgür yaşamlarına imreniyor. Böyle bir zengin hayat yaşayan mehmet ise ahmetin karısını facebook tan, instagramdan ekliyor ve yazışmaya başlıyorlar. Kaıdn görüyor mehmet zengin , özgür ve benim ahmetle yaşadığım hayata bak diyor ve kocasını o anda hem fiziken hem duygusal açıdan aldatmaya başlıyor. Hal böyle olunca evliliklerde kısa sürüyor. Ben şuan üniversitede okuyorum. Üniversite ortamı aşırı berbat. Kimin kimle yattığı çıktığı belli değil herşey normal olmuş. Özellikle kız yurdunun önü araba garajı gibi gelen giden belli değil İç anadoludan gelen daha önceden doğru dürüst bir şey görmemiş kızlar burada resmen çıldırıyor. Bu devirde evlenmek çok zor. Ben bu ortamı gördükten sonra bu yaşımda evlilikten soğudum sanırım hayatım boyunca hiç evlenmem.