Şöyle biraz geriye doğru gidelim isterseniz.Ta ki şöyle 19....-1999 yılları arasında .
Bu dönemde yapılan evliliklerin hepsi olmasa da % 90 lık bir kesmi halen evli ve iyi günü de kötü günü de beraber paylaşmak maksadıyla evlendi bir yuva kurdular ve halen de bu evlilikleri devam etmekte Allah bozmasın
Peki şu son dönemlerde yapılan evlilikler neden bu kadar kısa sürüyor ,iyi gün de seninle iken kötü gün de sırtını sana dönüyor ?
Acaba bu yapılan evliliklerin adı gerçekten evlilik olduğu için mi böyle yoksa evliliği bir sektör yani ticaret haline döndürdükleri için mi böyle oluyor,olmakta ve olmaya da devame decek?