Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü
İnsomin candır, çok güzel uyutur