kuranyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim skyp kullanmıyorum ama tasarlayacak birşey yok sanırım ben anlamam çünkü o işlerden.Sitenin üstüne yerleştirebielceğim bir logo sadece yüksekliği yüksek olmasın yeter
Şuan mobilim yarin gun icinde size yardimci olacağım.