kardeşim skyp kullanmıyorum ama tasarlayacak birşey yok sanırım ben anlamam çünkü o işlerden.Sitenin üstüne yerleştirebielceğim bir logo sadece yüksekliği yüksek olmasın yeter
Ozel mesaj atin varsa skype ustuntasarim ekleyin yarin görüşelimm çizelim logonuzu.