Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam bu tarz bir logoyu kullanabileceğim bir site yok lakin bu tarz şeyleri görmek sevindiriyor bizi.
Anladım Elimden geldiğince farklı konular açacağım. Farklı kişilere yararlı olmak için yapıyorum Yararlı oluyorsam ne mutlu )