Birçok kez rastladığım bir olay bu, tam olarak devirin nasıl olacağı hakkında bilgim olmadığını söyledim. Yasal hali hesap ile birlikte satmaksa onu yaparız dedim zaten hocam. Bence siz yanlış düşünüyorsunuz Regular Lisansımı devrediyorum.
Peki hocam, benim bir yanlışım var ise yazdıklarımı dikkate almayın lütfen. Konuyu okuyan ve bu konuda benden daha tecrübeli arkadaşlar var ise lütfen beni düzeltsinler.
İyi çalışmalar.