KebraNegast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence konuyu hemen düzenleyin, bu şekilde satış yapamazsınız. Temanın satış hakkı sizin değil ki, nasıl satıyorsunuz? Kullanmıyorum satayım olsa emin olun çoğu kişi bu forumda çatır çatır yüzlerce tema satışına girişirdi.. Bence hemen düzenleyin konuyu.
Çoklu satım yapmıyorum, tek hesabımı satıyorum. 220 TL ücret verdiğim temanın lisansını tek bir kişiye 100 TL ücretle satıyorum. Kim 60 dolara tema alıp sadece 1 kişiye çatır çatır satsın?