Plak alıp sattığım için çokça gidiyorum kargo şubelerinin tamamı aynı, geçenlerde bir firmada benim kargoyu ararken önüne gelen paketi kaldırıp yere attı ben de gayri ihtiyari üstüne baktım neymiş bu diye 7400 liralık monster bilgisayardı o kaldırıp attığı. Birisinin 7400 tl para sayıp aldığı maldı bağırış çağırış zorla kargo sahibinin telefonunu aldım önce kargo sahibini sonra da monster türkiyeyi bilgilendirdim eleman hakkında dava açılacaktı en son şimdi ne oldu bilmiyorum. Hepsi aynı saygısız.