Yurtiçi tamaman pişmanlıktır. Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hele hele Ordu şubesi Allah düşürmesin. İlgilenmek yok, personeli yetersiz. Rezillik diz boyu.
Bence de en iyisi ptt kargo.