Konu
Sizin yapacağınız işin ben ta...
03-11-2017, 21:54:16
#16
sevcanfrht
Yurtiçi tamaman pişmanlıktır. Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hele hele Ordu şubesi Allah düşürmesin. İlgilenmek yok, personeli yetersiz. Rezillik diz boyu.
Bence de en iyisi ptt kargo.